Klacht: Uitchecken

op 04 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochtend had ik de trein van Arriva richting Dordrecht. In Dordrecht moet ik overstappen naar de intercity naar Amsterdam. Deze intercity vertrekt het spoor naast de trein van Arriva. Ik had 5 minuten over stap tijd, dus genoeg tijd om over te stappen. Maar doordat er veel te weinig in- en uit check poortjes staan op het perron heb ik mijn trein gemist en de opeenvolgende trein. Met gevolg dat ik mijn eerste schooldag te laat op school kwam doordat er veel te weinig poortjes van Arriva staan!

Ik ben tevreden als er meer in en uit check palen van Arriva op het spoor komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 september 2018 om 09:21 geantwoord

Beste Ilsevandijk,

Oh jee, wat een vervelende situatie. Te laat op je eerste schooldag. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

Ik begrijp uit je klacht dat er niet veel in- en uitchekpoortjes van Arriva staan en er wel veel mensen gebruik van maken. Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de afdeling verzoeken hier aandacht aan te besteden. Wij bieden onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.comArrivaNederland

^Jessica
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevandijk