Klacht: Uitbreiding zenderpakket

op 17 juni 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 3 mei jl. zenderuitbreiding aangevraagd aangezien er een actie was voor het pakket Ziggo Movies & Series, 1e maand gratis en 4 maanden voor 5,95, normale prijs is 11,95 per maand. Voorheen heb ik TV Royaal gehad en wilde kijken of ik dit pakket prettig zou vinden.
De mevrouw van Ziggo vertelde mij dat dit 3 dagen kon duren. Op 6 mei nog geen toegang tot de zenders dus opnieuw gebeld met Ziggo. De mevrouw van Ziggo begreep niet wat er mis was gegaan en zette het, opnieuw, in het systeem. Op 9 mei had ik toegang tot de zenders, alles leek goed.
Ik ontving op 9 juni jl een mail van Ziggo waarin stond dat mijn factuur klaar stond om afgeschreven te worden met een bedrag 20,43 hoger dan normaal. Vervolgens weer met Ziggo gebeld, verhaal uitgelegd, kon niet worden terug gedraaid naar die actie omdat deze inmiddels niet meer gold. Ik heb het teveel afgeschreven bedrag wel zelf terug geboekt.
Daarna kreeg ik een klant tevredenheidsonderzoek in een mail waarin ik Ziggo een 2 gaf en ze zeker niet zal aanbevelen bij familie of vrienden. Naar aanleiding hiervan gebeld door iemand van Ziggo die mij vertelde dat ze het heel vervelend vonden maar dat zijn handen gebonden waren. Helaas woon ik in een flat waar de keuze uit providers nagenoeg nihil is anders zou ik overstappen naar een andere provider. Ik schrijf dit om mensen te waarschuwen voor het boevengedrag van Ziggo.

Oplossing? Is er niet, zo heb ik begrepen van Ziggo, handen gebonden

Alle klachten die gemeld zijn door Anita van der Sluis