Klacht: Uitblijven van bezorging en daarna van reactie

op 14 november 2016 over 4Launch in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Tijd terug hebben wij als bedrijf een bestelling gedaan bij 4Launch.
Bestelling niet ontvangen en gelijk bij hun aangegeven.
Enkele weken later opnieuw contact met hun gehad en ze bleven bij hun verhaal dat wij de bestelling reeds hadden ontvangen, dit is niet het geval en wij konden aantonen dat de handtekening op het afleverbewijs niet van een van onze medewerkers was en ook de beveiligingscamera beelden gaf duidelijk aan dat er geen pakketbezorger was geweest.
Hun administratie afdeling heeft ons gemaild maar nadat wij daarop een reactie gaven is er geen reactie meer gekomen.
Ook de zakelijke afdeling van 4Launch geeft geen gehoor.

Zodra de bestelling is geleverd.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4Launch over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door 4Launch in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4Launch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4Launch

Heeft op 30 november 2016 om 11:56 geantwoord

Geachte klant,

We hebben uw case bekeken en kunnen u het volgende berichten:

Voor zover wij kunnen nagaan zijn de twee bestellingen uit mei afgeleverd door PostNL op het door u opgegeven afleveradres. De eerste bestelling is afgeleverd op 06-05-2016 en de tweede bestelling op 12-05-2016. Voor beide zendingen is getekend.

Bij ons is bekend dat het eerste contact betreffende de missende zendingen vanuit uw kant dateert van 18-10-2016. Dit is ruim 4 maanden nadat wij u de eerste betalingsherinnering hebben gestuurd omtrent deze twee bestellingen.

Op dit moment is de gehele case in behandeling via onze Legal Counsel, de verdere communicatie zal dan ook via deze weg verlopen. U hebt inmiddels een reactie op uw e-mail ontvangen vanuit onze Legal Counsel, met daarin de vraag naar bewijsstukken van het eerdere contact en de camerabeelden.

4Launch – Customer Support

Heeft op 30 november 2016 om 16:47 geantwoord

4launch heeft de klacht absoluut niet opgelost.
Wij hebben camerabeelden en bewijsstukken naar de legal counsel gestuurd maar daar wordt niets mee gedaan.
Hebben ook bewijs dat wij binnen 30 dagen na de zogenaamde aflevering van de bestelling contact hebben opgenomen met 4launch maar dit wordt door legal counsel totaal genegeert.
Er is voor de zending mogelijk getekend maar niet door ons en 4launch weigert een onderzoek te laten starten bij postnl.
Wij gaan begin volgende week aangifte doen bij politie en ons verhaal ook op andere websites en forums plaatsen totdat 4launch de bestelling levert bij ons.

Bericht van 4Launch

2 dagen geleden - Geachte klant, U geeft aan dat u camerabeelden en bewijsstukken heeft toegezonden. Dat is niet juist. U heeft er juist voor gekozen om die (grotendeels) voor uzelf te houden. 4Launch kan u dan ook in deze niet verder van dienst zijn bij een onderzoek van het reilen en zeilen van Post NL. Hiervan bent u ook door de Legal Counsel op de hoogte gesteld. Uiteraard staat het u vrij om aangifte te doen. Dit zelfde geldt voor het plaatsen van uw kant van het verhaal op andere websites en fora. Kennelijk verkeert u hiermee in de veronderstelling dat 4Launch uw bestellingen nogmaals zal leveren. Op dit moment zullen wij dat echter niet doen, zoals u dat is bericht door de Legal Counsel. 4Launch – Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door jmaurits