Klacht: Uitblijven eindafrekening

op 18 juli 2017 over CAK in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3-3-17 brief CAK. U bent geen wanbetaler meer.
Binnenkort ontvangt u onze eindafrekening.
Eind mei ’17 nota CJIB van 1882 euro n.a.v. eindafrekening CAK.
’t CAK gebeld waar de eindafrekening bleef die het CJIB wel heeft, maar ik niet. “Aangemaakt, maar niet verstuurd”.
Medio juni : “verstuurd , maar naar het verkeerde adres”.
Begin juli : “ik laat een kopie naar het juiste adres versturen”.
17-7-17 : “ik dien een verzoek in en dan krijgt u het zo snel mogelijk”

Inmiddels heb ik maar een termijn van deze spooknota aan het CJIB betaald, want ik ken hun incasso/deurwaardersbeleid inmiddels.

Gewenste Oplossing:

Morgen, 19-7-17, heb ik de verlangde eindafrekening met een zeer gedetailleerde specifatie van de belachelijke vordering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 31 augustus 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact opgenomen met deze klant. We hebben uitgelegd dat normaliter een eindafrekening geautomatiseerd wordt aangemaakt. Dat is in dit geval niet gebeurd. We hebben daarom handmatig een eindafrekening opgemaakt. De klant is het niet eens met het bedrag van de eindafrekening. De klant heeft hiertegen schriftelijk bezwaar gemaakt. Wij hebben de ontvangst van zijn bezwaar per brief bevestigd. Hiermee sluiten we de klacht af.

Alle klachten die gemeld zijn door chocomel