Klacht: Uitblijven bestelling

op 04 juli 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 Juni ll. bestelde en betaalde ik bij GroupDeal.nl een rugband voor een totaal van
Euro 6.90 (Persoonlijke Code 1b790464 – Ordernummer GB4401981-
Factuurnummer CB8475577) .
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik stuurde al een e-mail maar kreeg ook daarop geen antwoord.
Wat te denken van Groupdeal? Troepdeal!!

Gewenste Oplossing:

Ben allesbehalve tevreden.

Reactie van de melder van de klacht Andre Laporte

1 jaar geleden - Het betreft hier een bestelling bij GroupDeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 juli 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Laporte,

Bedankt voor uw bericht.

Bedankt voor uw e-mail.

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, deze zou al bezorgd moeten zijn. Vermoedelijk is er iets mis gegaan met de verzending.

Wij kunnen de leverancier verzoeken uw bestelling nogmaals te verzenden (een nazending kan tot maximaal 10 dagen duren) of overgaan tot creditering van uw aankoopbedrag.

Wanneer u voor een nazending kiest, ontvangen wij graag uw adresgegevens.

Graag vernemen wij van u welke optie uw voorkeur heeft, dit kunt u per e-mail vermelden aan ons: info@groupdeal.nl

Helaas hadden wij uw email nog niet beantwoord.
Wij streven ernaar om de emails binnen twee werkdagen te beantwoorden, helaas zat het weekend ertussen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Laporte