Klacht: Niets gekregen

op 05 april 2018 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Horloge besteld met GPS erin voor mijn dochter en zou dinsdag geleverd worden en ook een mail gekregen dat het verstuurd is.
Krijg geen contact met ze helaas en heb hier een zeer teleurgestelde dochter

186912 is het rreferentie nr van mijn bestelling.

Gewenste Oplossing:

Ik zou hem graag alsnog toe gestuurd krijgen per direct of mijn geld terug gestort zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 06 april 2018 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij vermoeden dat het bij PostNL mis is gegaan met de levering en dat het iets langer zal duren voordat het product ook daadwerkelijk in uw brievenbus bezorgd wordt.
PostNL garandeert bij 97% van al onze zendingen dat ze binnen 1 werkdag na verzending bij de klant bezorgd worden. Bij de rest van de zendingen duurt het 5 werkdagen voordat de zending bij u bezorgd wordt.
Dat kan meerdere redenen hebben maar de belangrijkste reden is dat er iets mis gaat in het sorteercentrum van PostNL en dat deze tijdelijk uit het sorteerproces is gevallen.

Ik snap dat het vervelend is maar dat zijn de algemene voorwaarden van PostNL en wij kunnen voor die tijd geen klacht of vraag bij hun indienen.
Daarom verzoek ik u om nog even geduld te hebben te wachten tot uiterlijk (5 werkdagen na verzending). Mocht uw zending deze dag nog niet bezorgd zijn, laat het ons dan s.v.p. weten via mail en stuur ons dan nogmaals ter controle uw correcte adresgegevens.

Heeft op 11 april 2018 om 15:59 geantwoord

Inmiddels nog steeds niks ontvangen, ook geen track en trace en geen enkel mailtje erover na mijn kant toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantalvd38