Klacht: uitbetaling WTCG nog steeds niet gekregen ondanks alle gegevens al 24 december bekent waren

op 14 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

ik heb op 23 december de beschikking van het wtcg ontvangen,
ik heb direct op de site via digid inloggen mijn rekeningnummer doorgegeven,
toen als bevestiging nog een keer gebeld naar hetcak en het zou eind december worden overgemaakt.
4 januari nog niks. ik weer gebeld en zou toch echt bij de betaalronde van de 30ste hebben moeten zitten.
ik weer een week gewacht en weer gebeld.
toen zeiden ze binnen 6 weken heb je het geld. en of eind januari.toen zou een medewerker mij terugbellen.
toen zag ik op deze site dat het meestal dan met de eerstvolgende betaalronde meegaat dus 17 januari 2014.
ik vandaag weer gebeld en opeens wisten ze nu wel wanneer er betaalrondes waren en vorige keren dat ik belde alleen maar jaa max 6 weken.
vind dat ik niet de goede informatie doorkrijg van de medewerkers. elke keer gaan ze weer mijn rekeninggegevens controleren terwijl die allang bekent waren, en als ik er dan om vroeg wanneer dan wisten ze het niet de exacte datum.
ik heb ook bepaalde rekeningen te betalen.

dat ze mijn betaling met de eerstvolgende betalingsronde meenemen die van 17 januari en bij andere die dit zelfde probleem ook hebben!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 11 februari 2014 om 16:06 geantwoord

De tegemoetkoming vanuit de Wtcg is vorige week uitbetaald aan deze klant. Hiermee is de klacht opgelost.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door joostleew192