Klacht: Uitbetaling Wtcg 2012

op 27 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

Ik heb een klacht over de afhandeling van de Wtcg 2012 van mijn overleden moeder. Op 5 november kreeg ik een brief over de beschikking. Ik heb toen de wijzigingskaart ingevuld met mijn gegevens. Sinds die tijd ben ik bezig om het geld op mijn rekening gestort te krijgen. Ik heb meerdere keren gebeld en kreeg elke keer iets anders te horen. na de zoveelste keer bellen kreeg ik ineens te horen dat ik maar moest bewijzen dat ik de dochter was. Ik heb toen een akte van overlijden en mijn Id bewijs en het trouwboekje van mijn ouders opgestuurd. Op oudejaarsdag heb ik weer gebeld en toen bleek dat het geld ineens gestort was op de oude rekening van mijn moeder. Dit terwijl ik mijn gegevens ruim op tijd had opgestuurd en dit ook in het systeem stond

Dat het geld alsnog wordt gestort op mijn rekening

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 17 februari 2014 om 09:23 geantwoord

Wij hebben telefonisch contact opgenomen met deze klant. In dit telefoongesprek hebben wij met deze klant de situatie besproken. Hiermee sluiten wij deze klacht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Toete