Klacht: uitbetaling laat te lang op zich wachten

op 18 mei 2016 over Invoned in de categorie Parkeren

Invoned heeft een paar maanden geleden een te hoog bedrag ingehouden van mijn UWV geld en heeft inmiddels 8 dagen geleden bericht gestuurd dat ze het bedrag naar mij zullen overmaken. Tot op heden is dat nog niet gebeurd. Als ik bel hierover dan krijg ik elke keer weer te horen (net als vorige week) dat het bedrag DEZE week wordt overgemaakt. “We kunnen niet zeggen wanneer het wordt overgemaakt”, volgens de mensen aan de telefoon. Als je dan vraagt naar een medewerker van de financiele afdeling die de betalingen verzorgd, dan is het niet mogelijk om die te spreken te krijgen. Inmiddels krijg ik boetes op rekeningen die ik met dat geld had moeten betalen, terwijl dat niet nodig was geweest. Als ik deze week die rekenigen nog steeds niet kan betalen, worden de boetes verhoogd. Dit had voorkomen kunnen worden door snellere uitbetaling door Invoned. Ik stel Invoned dan ook bij deze formeel in gebreke en hou ze verantwoordelijk voor alle kosten die voortvloeien uit het feit dat er geld wordt achtergehouden waarmee rekeningen betaald hadden moeten worden en dat was geld waar Invoned geen recht op had.

Direkt (vandaag 17 mei 2016) overmaken van het toegezegde bedrag, dat in jullie emailbericht wordt bevestigd van 9 mei 2016.
Aangezien het bedrag van een andere bank komt dan waar het naartoe gaat, heeft het geen zin om het later deze week over te maken. Rekeningen MOETEN DEZE WEEK betaald zijn om hogere kosten te voorkomen

Alle klachten die gemeld zijn door mbuurman