Klacht: Uitbetaling declaraties.

op 26 september 2017 over CAK in de categorie

Hartinfarct in duitsland.internationale kaart niet bij me.moest ,2000 euro vooruitbetalen in ziekenhuis.diverse malen CAK

gebeld dat ik dit bedrag niet zomaar had en graag zo spoedig mogelijk terugbetaling wilde zien.opname ziekenhuis Duitsland in april.

Een medewerkster zei dat ik dan maar een reisverzekering af had moeten sluiten.

Niet zo veel tijd gebruiken om uit te betalen en zorgen dat er hulp geboden wordt.met innen van bijdragen zijn ze snel maar extra moeite doen niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:06 geantwoord

Wij hebben contact gehad met deze klant. We kunnen helaas in deze zaak geen oplossing bieden. Zij heeft geen gebruik gemaakt van haar EHIC, de verzekeringskaart in geval van noodzakelijke spoedeisende medische hulp in het buitenland. Daardoor moet zij de factuur van het ziekenhuis zelf betalen. De collega's van onze zusterorganisatie in Duitsland bepalen de hoogte van vergoeding. Wij hebben contact opgenomen met deze 'Verbindungsstelle Ausland'. De termijn in Duitsland waarbinnen zij het verzoek in behandeling nemen loopt nog. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op hoe snel deze Duitse instantie dit verzoek afhandelt. Hierbij sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door S.liebrechts