Klacht: uitbetaling auto verzekering

op 30 juni 2016 over Aegon in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aegon over deze klacht.

Bericht van Aegon

8 maanden geleden - Beste Ben_peterse, Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling Schade. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling. Vriendelijke groet, Robert Aegon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aegon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aegon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aegon

Heeft op 04 juli 2016 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ben_peterse,

Ik heb contact gehad met de afdeling. Zij geven aan u per post en per e-mail op de hoogte te hebben gebracht over de afwijzing van uw schademelding. Zij geven een duidelijke uitleg waarom deze afwijzing plaats heeft gevonden. Ik kan er dan ook niet voor zorgen dat de schade alsnog uitgekeerd wordt. Ik begrijp dat u een ander bericht had willen ontvangen maar helaas kan ik daar niet aan voldoen. Hierbij sluit ik dan ook deze klacht.

Vriendelijke groet,
Boukje
Aegon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ben_peterse