Klacht: Uit het niets geld afgeschreven

Studentzondercent op 10 april 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Bij mij is uit het niets door dit bedrijf 5 euro afgeschreven. Ik weet dat dit bedrijf internet transacties verzorg maar ik weet zeker dat ik niks heb gekocht of overgemaakt aan een bedrijf die met docdata werkt. Ik zou graag Willen weten wat hier aan gedaan kan worden. Het gaat om slechts 5 euro maar als student die net rondkomt zou ik wel graag weten hoe dit kan.

Wanneer de afschrijving verklaard wordt of terug wordt gedraaid

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 11 april 2018 om 11:20 geantwoord

Bericht van docdata payments

4 jaren geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door