Klacht: Uit de bus gestuurd

op 30 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op de avond van maandag besloten ik en me vrienden een dagje naar katwijk aanzee te gaan. Na een kaartje gekocht te hebben van noordwijk naar katwijk in bus 90 voor 2 euro per persoon zijn we ingestapt. Na een leuk dagje katwijk ging het regenen rond 21:30 en besloten we de bus terug naar noordwijk te nemen. We betalen allemaal netjes 2 euro voor een kaartje en stappen in, de buschauffeur vroeg waar we heen gingen en een vriend van me antwoorden snel naar katwijk aangekomen bij een lange weg tussen katwijk en noordwijk tussen weilanden heeft de buschauffeur de bus stop gezet. En kwam hij naar ons toe en vroeg of we de bus wouden verlaten terwijl het hard regende (we waren al doorweekt) en we vroegen waarom? Blijkbaar hadden we geen geldig vervoersbewijs om ons besteming te bereiken in noordwijk waar we met het zelfde kaartje van 2 euro de heenweg naar katwijk wel bereikt hebben wat ik heel appart vind het zijn de 2 zelfde bussen? Zelfde route?. Ook heb ik dit uitgelegd aan de buschauffeur die mij niet te woord wou staan. Waarna ik het kaartje heb omgedraait en er duidelijk staat GELDIG MAXIMAAL 30 minuten na afstempeling, terwijl we nog geen 15 min in de bus zaten. Hierna gaf de buschauffeur mij een kaartje waar ik me klacht kom gaan indienen. Hierna hebben we de bus verlaten en zijn we in de regen en storm gaan lopen.

Wanneer de bussauffeur persoonlijk zijn excuses komt aanbieden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 31 mei 2016 om 05:36 geantwoord

Hallo Hicham,

Wat een gek verhaal. Wat hiervan de reden is geweest, weet ik uiteraard zo niet. Ik heb je klacht daarom doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat hij dit voorval nader uit kan zoeken. We bieden jullie langs deze weg onze excuses aan voor het ervaren ongemak gisteravond.

^DK
Webcareteam Arriva