Klacht: Uit coupe gezet en overstap gemist door zuipende studenten

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo. Ik pakte de trein vanavond om kwart voor 8 vanaf Amsterdam Zuid en mijn eindbestemming was Steenwijk. De trein ging naar Groningen, dus volgens de routeplanner kon ik overstappen in Zwolle op de trein naar Leeuwarden. Eenmaal bij Almere werden wij spoedig verzocht om de coupe te verlaten, er werd geen uitleg gegeven waarom. Vervolgens zat de coupe waar wij zaten vol met zuipende dronken studenten. Voor deze mensen moesten wij dus de coupe verlaten en er werd niet verteld aan ons waarom. Dat dus als eerste klacht. Vervolgens nog het ergste, door al deze zuipende en kotsende studenten kreeg de trein naar Zwolle vertraging en daardoor kwamen wij om 21.25 aan in Zwolle terwijl de trein naar Steenwijk om 21.23 zou vertrekken aan de overzijde van het spoor. Echter heeft deze trein niet gewacht op de vertraagde trein en hierdoor hebben wij dus ook nog eens onze overstap gemist. Dit kan toch niet?? Ik wil graag een reactie.

Ik wil graag een compensatie. Hierdoor moest ik een taxi nemen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:59 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Esthervanerven