Klacht: Uit coupe gezet en overstap gemist door zuipende studenten

op 06 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo. Ik pakte de trein vanavond om kwart voor 8 vanaf Amsterdam Zuid en mijn eindbestemming was Steenwijk. De trein ging naar Groningen, dus volgens de routeplanner kon ik overstappen in Zwolle op de trein naar Leeuwarden. Eenmaal bij Almere werden wij spoedig verzocht om de coupe te verlaten, er werd geen uitleg gegeven waarom. Vervolgens zat de coupe waar wij zaten vol met zuipende dronken studenten. Voor deze mensen moesten wij dus de coupe verlaten en er werd niet verteld aan ons waarom. Dat dus als eerste klacht. Vervolgens nog het ergste, door al deze zuipende en kotsende studenten kreeg de trein naar Zwolle vertraging en daardoor kwamen wij om 21.25 aan in Zwolle terwijl de trein naar Steenwijk om 21.23 zou vertrekken aan de overzijde van het spoor. Echter heeft deze trein niet gewacht op de vertraagde trein en hierdoor hebben wij dus ook nog eens onze overstap gemist. Dit kan toch niet?? Ik wil graag een reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een compensatie. Hierdoor moest ik een taxi nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Esthervanerven