Klacht: uit betaling cah back actie

op 21 april 2016 over nefit in de categorie Verwarmingsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 oktober 2015 heb ik een formulier ingevuld voor de cash back actie. Ik heb recht op € 150 dat zou binnen een aantal weken op mijn rekening staan. Op 16 februari 2016 is mij beloofd dat het geld binnen 6 weken op mijn rekening gestort zou worden, maar helaas nog niet ontvangen. Op 31 maart is mij weer beloofd dat de betaling in gang gezet is, maar weer heb ik niets ontvangen.
Nu 21 april 2016 heb ik het geld nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zodra de € 150 op mijn rekening staat

Reactie van de melder van de klacht I.A. Dekker

1 jaar geleden - Onze klacht kan afgehandeld worden Nefit heeft na een berichtje op Facebook snel gereageerd en het geld gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door nefit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat nefit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

nefit

Heeft op 05 september 2016 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door I.A. Dekker