Klacht: Uit bed bellen

op 20 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vanmorgen werd ik door de bezorger van de Telegraaf om half zes uit mijn bed gebeld, omdat hij de krant bij de buren had bezorgd. Mijn buren zijn ook al eens door de bezorger uit bed gebeld. Hoe bedenk je zoiets.
Mijn buurvrouw heeft de Gelderlander. Dit wens ik niet meer mee te maken. Gebeurt dit nogmaals dan zeg ik mijn abonnement van de Telegraaf op. Hij kan toch gewoon een briefje door de bus doen waar hij de krant heeft bezorgd. Ik zou alle bezorgers op het hart drukken om nooit iemand uit bed te bellen vanwege het verkeerd bezorgen van de krant.

Ben voor de rest tevreden. Gewoon een briefje door de bus doen waar hij de krant heeft bezorgd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juli 2016 om 15:12 geantwoord

Geachte heer Albers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vroeg in de ochtend wakker bent gebeld door de bezorger. Dit is zeker niet de bedoeling.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat een soortgelijke situatie zich niet meer zal voordoen.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hansalbers