Klacht: Uit assortiment

op 02 oktober 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Aldi

Graag zou ik van u willen weten waarom, er steeds meer producten uit u assortiment worden gehaald.
Kom ik van de week in jullie winkel is er weer een product verdwenen en ben ik steeds vaker genoodzaakt uit te wijken naar andere en duurdere winkels
.
Om jullie een inzicht te geven van de situatie:
ik leef in een wijk met maar 1 supermarkt
Een wijk waar de meerderheid op de armoede grens leeft

Producten die ik mis:
smeerbare roomboter
Half brood tijgerwit
cola zero eigenmerk
waxine kaarsen 4 & 6 uurs
chocolade muffins
rookkaas
mihoen
verse pappen (net nieuw binnen 2 weken weer weg)
bieten salade

ook zou ik graag betere verhouding zien bij inkoop van:
ice tea blikjes (graag meer zonder koolzuur bijna altijd uitverkocht)

Graag wil ik van u een antwoord waarom goed lopende producten worden verwijderd en er steeds vaker duurdere varianten voor terug moeten komen.

Met vriendelijke groet,

I van der Meer

Gewenste Oplossing:

Als gangbare producten in het assortiment blijven en niet alles vervangen wordt door dure A-merken.
A-merken mag wel maar dan ook de eigen producten ernaast behouden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I van der Meer