Na het plaatsen van een bestelling niks ontvangen. Mijn geld was er wel af maar de bestelling was nergens meer op de app terug te vinden. Meerdere keren contact gezocht. Er werd gezegd dat er geen kosten in rekening gebracht... Lees meer
Bestelling geplaatst en betaald via iDeal. Binnen enkele minuten verdween de bestelling. Conclusie wel betaald, maar nooit eten ontvangen. Direct melding gemaakt via de app. Na een aantal dagen kreeg ik de reactie dat het ging om een reservering en... Lees meer
Wat een slechte service van Uber eats. Na het plaatsen van een bestelling niks ontvangen. Mijn geld was er wel af maar de bestelling was nergens meer op de app terug te vinden. Meerdere keren contact gezocht. Mijn klacht zou... Lees meer
Op 23 juni 2020 Heb ik via Uber eten besteld in Almere. Nadat ik betaald heb, verdween ineens bij zowel mij als mijn collega's de mogelijkheid tot bestellen omdat er geen bezorgers beschikbaar zouden zijn. Mijn bestelling was ineens niet... Lees meer
ik heb bestelt bij kfc via uber eats app.
Geld is van rekening geschreven via ideal.
Maar daarna op de app staat nog geen bestelling geplaatst. Contact opgenomen met kfc hun zeggen er is geen bestelling op mijn naam of adres dus... Lees meer
Op 1 april wou ik eten bestellen via Uber eats bij een pasta restaurant in Amsterdam. Toen ik mijn eten bestelde en met ideal had betaald verdween de bestelling plots uit mijn app. Ik dacht dat er iets fout was... Lees meer
Vorige week donderdag heb ik voor 30€ aan eten besteld bij de macdonalds (uber eats) de bezorging duurde al lang maar toen de bestelling aan kwam bleek de cola omgevallen te zijn na overleg besloten dat dat geen probleem was
Toen... Lees meer
Eten besteld bij Happy Italy. Helaas was de hele bestelling koud afgeleverd. Gebeld met Happy italy en zij geven aan dat elke bestelling warm hun restaurant verlaat en dat de bezorgers van UberEats er altijd lang over doen. Zij adviseerden... Lees meer
Waardeloos !!!! Zojuist Wagamama op Max Euweplein gesproken. Was een goede klant van ze maar die zijn ze nu kwijt ! Het ging wel vaker mis maar dan had men wel het fatsoen om contact op te nemen. Alle andere... Lees meer
doner kebab express on tour (bedrijf in rotterdam) zijn super onbeschoft. ik heb besteld. anderhalf uur lang gewacht op mijn bestelling. nadat ik gebeld had met de vraag waar mijn eten blijft werd ik afgesnauwd met de mededeling: wij komen... Lees meer