Klacht: U kunt om 1700 uur geholpen worden

op 18 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben om 16.50 bij AH, Rhoon. Wil graag een stuk achterham hebben. Dat ligt niet voorgesneden dus ik loop naar de versafdeling. Op de counter staat : ‘u wordt vandaag geholpen door Sandra’. Ik zie niemand, dus wacht even, in de veronderstelling dat Sandra even naar het toilet is oid. Echter, niemand verschijnt. Wanneer ik daarom aan een medewerkster vraag of iemand mij kan helpen, en haar wijs op het ”sandra’ bordje, krijg ik te horen : o, die is an naar huis. Om vijf uur komt de volgende.
Daarna ga ik naar de klantenservicebalie. De medewerkster kan bijna haar oren niet geloven en belt direct de teamleider ‘ andere van het management zijn niet aanwezig’
De teamleider heeft behoorlijk wat tijd nodig, laat zich niet zien en zorgt er uiteindelijk voor dat een jongeman, die worst en ham niet van elkaar kan onderscheiden, mij wel wil helpen. Uiteindelijk ben ik met een duur stuk ham ( duurder dan ik wilde, maar de beste jongen wist andere ham niet te vinden) vertrokken.
Ik heb bij de klantenservice nog aangegeven dat ik een officiële klacht ga indienen, waarop de dame mij gelijk gaf. Ook het feit dat de teamleider niet de moeite nam persoonlijk te verschijnen, is mij in het verkeerde keelgat geschoten.
De damen van de klantenservice heeft de teamleider op haar gedrag aangesproken en mij een vosje bloemen meegegeven met de mededeling dat ik morgen wordt teruggebeld. Ik ben benieuwd…
Jammer AH, mij zie je niet meer terug!

Wanneer ik 'gewoon' geholpen wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L Vd wende