Klacht: Typhone zegt annulering bij provider niet af

op 29 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin maart heb ik een samsung 7 edge besteld bij typhone met als provider Tele2.
Het duurde me te lang dus heb kort erna de order geannuleerd.Meestal is de telefoon binnen 8 dagen binnen maar dit duurde langer.
Vervolgens heb ik hem bij belsimpel besteld ook bij Tele2 en dit is keurig verlopen.
Met Typhone gaat het ergens fout want ik betaal nog voor het abonnement.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
Onlangs zei Typhone dat het in orde was en dat ik de inmiddels 200 euro terug zou krijgen van Tele2 en het abonnement zou stoppen.
Tele2 weet van niks! En ik kan het abonnement stopzetten tegen een afkoopsom van 622 euro!!!. Voor een abonnement wat niet bestaat en nooit ontvangen is!
Waar het nu iedere fout gaat is me een raadsel.
Ik heb een orderannulering en geen contract..heel simpel lijkt me!
Dit is nog maar de beknopte versie. Hoeveel.mails en telefoontjes ik al met zowel typhone als tele2 heb gedaan is gewoon niet.meer te tellen. En elke medewerker zegt wat anders.

Gewenste Oplossing:

Het abonnement is stopgezet per direct en me geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Typhone

1 maand geleden - Geachte mevrouw Eijck, Mijn excuses voor mijn late reactie. Zou u mij misschien het ordernummer kunnen toesturen, zodat ik het voor u kan gaan uitzoeken. Met vriendelijke groet, Esther

Alle klachten die gemeld zijn door Angela83