Klacht: Typhone weigert geannuleerd abonnement te verwerken

op 04 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 16 juni hebben wij via Typhone voor onze minderjarige zoon een abonnement afgesloten bij Hollandse Nieuwe. Ik heb de fout gemaakt zijn naam in te vullen op het contract niet wetend dat dit niet mocht vanwege zijn leeftijd. De koerier moest het toestel weer meenemen omdat de gegevens dus niet klopten. Tot zover snap ik het allemaal nog. Typhone melde dat de aanvraag geannuleerd was en ik kon een nieuwe aanvraag, met de juiste gegevens ditmaal, regelen zodra Typhone de telefoon weer van de koerier terug hadden ontvangen. Dit heeft 6 weken geduurd! Typhone krijgt tot op de dag van vandaag maar niet voor elkaar dit abonnement te annuleren, ik hang dagelijks aan de telefoon, krijg heel veel beloftes dat het nu toch eindelijk goed zal komen, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, tussen Typhone en HN. Mijn zoon kan al bijna 3 maanden niet bellen omdat zijn nummer niet wordt vrijgegeven, als ik zijn nummer bel krijg ik nog steeds de voicemail van HN, en nu is ook de eerste incasso van mijn rekening afgeschreven.

Als Typhone nu eindelijk eens doet wat er nu al 2,5 maand beloofd wordt!
Annuleren dat abonnement!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Vrijenhoek