Klacht: Typhone wat een drama bedrijf

op 11 mei 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Op 24 maart via Ibood een Samsung Galaxy S7 besteld bij Typhone. Contract opgestuurd voor de gestelde datum. En toen werd het stil bij Typhone. 3 Tickets, 2 mails en 2 telefoongesprekken verder was nu eindelijk alles geregeld volgens de medewerker, allemaal op eigen initiatief.

Vanochtend kreeg ik het volgende bericht:
Excuses voor het ongemak, maar via het systeem verneem ik dat je bestelling geannuleerd is. Voor elke aanbieding op onze website geldt een geldigheidsdatum. Deze is bij jouw bestelling verstreken en daarom is de bestelling geannuleerd. Het bedrag van €3,95 is teruggestort. Je zou een nieuwe bestelling kunnen plaatsen, want er zijn weer een aantal scherpe aanbiedingen. Je kunt ons ook telefonisch contacten via onderstaand telefoon-nummer zodat wij de bestelling samen kunnen plaatsen. Wij zijn van ma t/m vr bereikbaar van 09:00 – 21:00.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geholpen.

Typhone bedankt voor het niet centraal stellen van de klant. Voer vooral niets uit, biedt geen service, blijf vooral NEE verkopen! Ooit gehoord van orderbewaking? Je wil toch omzet e-commerce manager van Typhone!?

Ordernummer 114980137 moet gewoon uitgevoerd worden. Niets meer en niets minder.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jwjmdamen