Klacht: typhone heeft mijn mobiele telefoon vernietigd zonder te bellen .ORDERNUMMER 112818462

op 04 april 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

op 15-02-2016 heb ik mijn telefoon ter reparatie aangeboden ze zouden binnen 2 weken gemaakt worden en dat ik nog steeds garantie heb. en op 18-02-2016 heb ik voor hun een beriecht ontvangen dat toestel ontvangen hebben van Dynafix repair. en op 19-02-2016 heb ik voor hun een email ontvangen dat het telefoon niet gedekt is van fabrieksgarantie en ze hebben een prijsopgaven gemaakt er staat geen bedrag . Dus heb ik contact met hun gehad19-02-2016 om 16;30 krijg ik een mevouw aan de lijn ik zij ik heb een email ontvangen van jullie er staat een prijsopgave ik wil weten hoe veel dat kost die mevrouw zij tegen mijn je word gebeld geef je telefoon nummer dan word je gebeld ik heb hun telefoon nummer gegeven. En later hoor ik niks van op 14 maart 2016 bel ik weer ik krijg een meneer aan de lijn ik zij ik wacht nog steeds de antwoord jullie zouden mijn bellen hij zij wacht en later krijg ik hem weer aan de lijn hij zij je heb niet gebeld je heb geen contact met ons gehad en je telefoon is inmiddels vernietigd ik zij wat en hij zij met GROTE MOND je telefoon is vernietig ik zij geef een nieuwe telefoon of geld terug en ik heb nog steeds garantie hij zij nee . dus ik heb spijt van dat ik bij TYPHONE heb telefoon gekocht nooit meer bij Typhone ze zijn niet betrouwbaar

ik zou heel erg tevreden ben als ik van hun een nieuwe mobiele telefoon krijg zelfde merk samsung galaxy s3 mini of geld terug

Reactie van de melder van de klacht hakim abarkan

10 maanden geleden - Hallo ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van typhone graag hoor ik jullie terug over mijn mobiele telefoon

Reactie van de melder van de klacht hakim abarkan

10 maanden geleden - Wat een slechte bedrijf is typhone nog steeds geen antwoord echt slecht bedrijf

10 maanden geleden - Ik zit al 4 maandeb wachten op jullie antwoord

Reactie van de melder van de klacht hakim abarkan

9 maanden geleden - Hallo ik wacht nog steeds van jullie reachtie al maanden wat is typhone slechte bedrijf😠😠

Alle klachten die gemeld zijn door hakim abarkan