Klacht: Twents Volks voor de 3e week NIET ontvangen

op 03 augustus 2016 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Vorige week heb ik u reeds een e-mail gestuurd dat ik het Twents Volksblad (gemeente Hellendoorn) al twee weken niet had ontvangen.
Wederom deze week het Twents Volksblad NIET ontvangen. U gaat zelf ook zeer slecht met klachten om en dan moet u uw bezorgers aanspreken dat zij hun verplichtingen niet nakomen? Ik had u vorige week ook een klachtenmail gestuurd dat ik het huis aan huis blad al twee weken niet had ontvangen, dan had u mij vanuit de organisatie vandaag ook even kunnen bellen of ik deze week het blad wel of niet had ontvangen, maar het blijkt dat u ook liever achterover zit als professional. Als ik volgende week het Twents Volksblad wederom niet zal ontvangen, dan neem ik contact op met uw directie lom dit aan de kaak te stellen.

U moet gewoon elke week trouw het Twents Volksblad in mijn brievenbus deponeren, daar gaan met name alle adverteerders ook vanuit. Als ik een klacht deponeer moet u extra alert zijn om contact te blijven houden met de indiener of de klacht wel of niet is opgelost.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nakken Gerard