Klacht: tweede jaar garantie van Vodafone op iPhone 5

op 08 september 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn telefoon begon twee weken geleden moeilijk op te laden. Na een paar dagen laadde de telefoon helemaal niet meer op en ben ik naar de apple store gegaan om te vragen wat het probleem was. De apple store heeft er naar gekeken en zei dat ik een nieuw toestel nodig had omdat het oplaadgedeelte van de iphone niet te vervangen was. Maar omdat ik in het tweede jaar van mijn abonnement zit, moest ik bij mijn provider zijn, vodafone in dit geval. Zij zouden het tweede jaar garantie verschaffen en mijn toestel omruilen. Dus ik ben direct dezelfde dag, met het probleembeschrijvingsformulier van apple naar de vodafone winkel gegaan. Vanuit hier werd mijn telefoon opgestuurd naar Dynafix. Nu ben ik vandaag gebeld, met de mededeling dat het oplaadprobleem niet onder de garantie valt. Er ontbreekt een stukje in het oplaadgedeelte dat door drukschade veroorzaakt zou zijn. Ik kan mij hier absoluut niet in vinden. Ik ben altijd erg netjes geweest met het toestel. Ik heb geen verzekering afgesloten, omdat ik netjes omga met mijn toestel. Ik heb nog nooit val of waterschade gehad aan het toestel. En waarom zou ik als een toestel goed oplaad heel hard drukken als ik de oplader in de telefoon doe? Dit doe je alleen als het toestel niet goed oplaad. Wat twee weken geleden wel ineens het geval was. Het eerste moment dat het toestel niet goed oplaadde is dus absoluut niet door drukschade veroorzaakt! Het feit dat het toestel niet meer goed oplaad is niet mijn schuld en het oplaadprobleem zou dus absoluut wel onder de garantie moeten vallen. Ik vind het heel erg vervelend, dat dit nu mijn probleem is geworden. Ik ben een goede klant van apple en vodafone en zit nu zonder telefoon aan een abonnement vast. Graag verneem ik van uw reactie.

Wanneer Vodafone inziet dat dit probleem onder de garantie valt. En mijn toestel zoals bij de apple store in eerste instantie werd aangegeven wordt omgeruild.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feliciaveronique