Mijn Klacht:
Was de hele dag thuis aan het werk en hoor halverwege de middag een briefje door de bus vallen. Naar later bleek een formulier van DHL waarmee ze aangeven langs te zijn geweest om een groot pakket af te leveren. Even vergeten om op de bel te drukken? Kan gebeuren natuurlijk, maar dan verwacht ik wel dat ze hun fout herstellen. Gelijk DHL gebeld, maar nee hoor, het kan absoluut niet aan hun personeel hebben gelegen. Dit was echt hun tweede afleverpoging en het pakket mag ik nu komen halen aan de andere kant van de stad, ergens in het westelijk havengebied. Snel verdiend op kosten van de geadresseerde… Volgende keer graag GLS of TNT, die begrijpen dat je moet aanbellen als je iets komt afleveren.
Gewenste Oplossing:
Gewoon je fout toegeven en af komen leveren. Ze rijden hier dagelijks door de straat.

