Klacht: Twee Xhoses Pro ook weer kapot

op 20 september 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Wederom een klacht over de nieuwe Xhoses. Ook de pro versie heeft het begeven. Beide slangen zijn binnen dezelfde week kapot gegaan. Het zal er vast mee te maken hebben dat ze in deze warme periode meer gebruikt worden. Volgens mij gaan ze kapot doordat ze over de oprit schuren wanneer je loopt. Volgens het reclamefilmpje zou dit toch moeten kunnen.

Ik ben bang dat twee nieuwe tuinslangen er enkel voor gaat zorgen dat ik me over een tijdje weer moet melden. Ik zou dit wel willen proberen wanneer de Xhose Pro ook weer verbeterd is. Het systeem vind ik namelijk erg prettig werken. Ik zie anders geen andere oplossing dan mijn geld terug te krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 20 september 2016 om 09:27 geantwoord

Beste mevrouw Jetten,

Wij gaan u nog eenmaal een Xhose Pro toezenden. Eigenlijk is uw garantie al lang verstreken daar de originele order 22-6-2015.

Tommy Teleshopping biedt op de nieuwe slang dan ook geen garantie meer.

De nieuwe Xhose Pro ontvangt u een dezer dagen op het bij ons bekende afleveradres.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 20 september 2016 om 09:43 geantwoord

Hier ga ik absoluut niet mee akkoord. Wettelijk gezien hebben de nieuwe Xhoses weer een nieuwe garantietermijn. Ze zijn nog geen jaar oud! Aangezien ik ze pas in november vorig jaar gekregen heb, zijn ze een groot gedeelte van deze periode niet gebruikt in de winter. Een product moet ten alle tijden deugdelijk zijn. Ik denk dat dat nu wel bewezen is dat geen van de Xhoses dit geweest is. Ik hoef geen nieuwe meer zoals ik al eerder geschreven heb. Ik wil nu toch echt mijn geld terug. Dit heb ik in de allereerste klacht al aangeduid. Jullie wilde steeds een nieuwe slang opsturen die ik in principe wel een kans wilde geven. Nu dit ook niet werkt. Kom ik toch weer terug op mijn eerste verzoek. Ik heb de slangen ingepakt in de originele verpakking klaar staan en wil ze graag terugsturen en mijn geld terug krijgen. Wanneer jullie deze service niet willen bieden, schakel ik mijn rechtsbijstand in.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Jetten