Klacht: Twee pakketten vermist door onzorgdvuldigheid bezorger

op 22 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 12/12 ontving ik twee briefjes met niet-thuiscofes in de brievenbus. Ik heb de codes ingevoerd en zag tot mijn verbazing dat de pakketjes afgeleverd waren, ik had echter niets ontvangen. De voorgedrukte formulieren van PostNL waren overigens niet ingevuld. Hier is met dikke stift alleen de (verkeerde) datum opgezet, samen met mijn huisnummer(alsof ik die zelf niet weet).
Gebeld en gemaild met PostNl: Heel vervelend mevrouw, maar wij weten ook niet waar uw pakketten zijn.
De bezorger is toch in dienst van PostNL? Hoe moeilijk kan het zijn om je bezorger te contacteren om te vragen waar mijn pakketten afgeleverd zijn?
Ik woon in een (sociale huur)flat met 200 woningen en niet de meest frisse lui. Ik heb een briefje opgehangen voor de bezorger met het verzoek contact met mij op te nemen: niets.
Ik heb briefjes opgehangen voor mijn medebewoners: niets.
Het afhaalpunt in de wijk heeft mijn pakket niet ontvangen, dus ik denk dat een van mijn buren erg blij is met mijn pakketjes. Zeker nu duidelijk is dat ik niet weet waar het is bezorgd. Door de onzorgvuldigheid van de bezorger weet ik niet eens WAT er wordt vermist!

Ik zou tevreden als ik mijn pakketjes alsnog zo snel mogelijk ontvang. Daarnaast vind ik een vergoeding voor de gemaakte belkosten niet meer dan redelijk en ontvang ik graag excuses. Indien mijn pakketjes niet meer te traceren zijn, ontvang ik graag een vergoeding. De producten zijn namelijk al betaald. Binnenkort zal vanzelf blijken wat er mist, als de rest van mijn bestellingen WEL worden bezorgd, maar de waarde is minimaal 14 euro.

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door ingebekkers