Klacht: Twee klachten

op 04 februari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Gewonnen ticket kon worden verzonden via vakantieveilingen.nl als verrassing, echter is deze verrassing nooit bij eindontvanger aangekomen. Er stond via mail of via post, ik heb doorgegeven via de mail echter in de bevestiging dat het verstuurd zou zijn stond dat het verzonden was per post. Dit kon al niet heb namelijk geen adres opgegeven. vervolgens een mail hierover gestuurd op 17 januari 2014 en nog steeds geen antwoordt terug. doordat voucher verzonden is aan ander persoon kan deze niet worden verzilverd.

Klacht nummer twee, doordat eerste niet goed ging heb ik andere veiling later betaald en hiervoor brachten ze bovenop de administratie kosten ook nog eens 2,50 euro in rekening voor te laat betalen. Ook hierover heb ik acht dagen geleden een mail gestuurd en tot op heden geen antwoordt.

De klacht oplossen, de voucher toesturen en de extra kosten terug betalen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Allereerst excuses voor het nog niet hebben gereageerd op uw e-mails. Zoals u wellicht heeft vernomen kampen wij momenteel met een mailachterstand, waardoor de mails helaas langer blijven liggen dan we graag zouden willen. We willen u vragen hiervoor in het vervolg telefonisch contact met ons op te nemen, wij kunnen u dan vaak direct verder helpen. U kunt ons 7 dagen per week bereiken op 0900 - 24 33 633. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er iets fout is gegaan in de verzending van uw waardebon. Wij zullen u de waardebon direct per e-mail opsturen, en uitzoeken waar dit is mis gegaan. Wij zullen u informeren via de mail. Wat betreft de extra kosten, hierin kunnen wij u helaas niet tegemoet komen. Ons betalingssysteem werkt geheel automatisch, en de incasso gaat dan ook lopen wanneer u niet binnen 5 dagen betaalt. Zeker wanneer uw probleem te maken heeft met de betaling, raden wij u aan dit telefonisch bij ons te melden. Het is voor ons helaas niet ogelijk om de incasso ongedaan te maken. Het spijt ons dat wij u hierin niet tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rene van Rijt