Klacht: Twee keer lot afgescheven

op 30 juni 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

15 mei lid geworden voor 1 lot op 18 mei 2 loten af geschreven .twee keer brief gehad dat ze het geld zouden retour storten .op 7 juni gebeld .geld zou binnen 4 tot 6 weken op onze rekening staan .op 27 juni weer gebeld .maar er was weer een fout gemaakt nu duurt het weer 4 tot 6 weken .om dat ik nu ook het ander lot heb op gezegd was het mis gegaan .was het antwoord

Nou als ik bij geld weer krijg .en ze iets van een leuk attentie zouden doen .denk dat zo iets wel op zijn plaats is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 06 juli 2017 om 07:46 geantwoord

Heeft op 06 juli 2017 om 12:32 geantwoord

Dit is al lang bij jullie bekend.en staat ook bij de klachten afdeling in het systeem.en hebben hier ook een brief van jullie over gehad .dus dit antwoord verbaasd mij .ik hoop dat jullie nu tot uit betalen over gaan en met een mooi oplossing komen .ik was en blijft verbaasd hoe dit gaat.groeten Paul van houten

Bericht van Lotto

5 maanden geleden - Geachte heer Van Houten, Op basis van uw reactie hebben wij nader onderzoek verricht en helaas moeten vaststellen dat de verwerking van de restitutie van het inleggeld m.b.t. het dubbele abonnement, nog niet correct werd verwerkt. Uiteraard bieden wij u hiervoor onze excuses aan. We zullen zo snel mogelijk zorgdragen voor een snelle afhandeling hiervan, zodat u het teveel geïncasseerde bedrag weer spoedig op uw rekening staat. Met vriendelijke groet, Klantenservice Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Reactie van de melder van de klacht Chantalenpaulvh@gmail.com

5 maanden geleden - Verbaasd verbaasd verbaasd ben ik .dat het zo moeilijk is om naar 8 weken nog steeds niet is gelukt om mij 20 euro te retourneren .hoe is het mogelijk dat naar 3 keer bellen en 3 keer mail het nog steeds niet is gelukt om het geld terug te storten . verbaasd verbaasd verbaasd .en jammer dat ik geen vertrouwen er meer in heb dat het goed komt Met vriendelijke groeten Paul van buiten

Reactie van de melder van de klacht Chantalenpaulvh@gmail.com

4 maanden geleden - Zou het mogelijk zijn dat u mij een datum geeft waar op ik mij geld kan verwachten

Bericht van Lotto

4 maanden geleden - Geachte heer van Houten, Ik heb zojuist bevestigd gekregen, dat de opdracht naar de bank verzonden is. Afhankelijk van de bank waar u een rekening heeft, staat het bedrag tussen vandaag/binnen 2 dagen op uw rekening. Mvg, Klantenservice Nederlandseloterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Chantalenpaulvh@gmail.com