Klacht: Twee keer geen levering in 1 week

op 14 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 4 dec parfum besteld, dat 5 dec bezorgd zou worden. Heel de dag thuis geweest, geen bezorging. Later staat er vermeld dat ik niet thuis was. Geen bericht achter gelaten in brievenbus. Volgende dag weer thuis gebleven want volgende levering zou zijn, niet dus. Contact gehad met wehkamp, ik zie dat het bezorgd wordt. Inmiddels is het 8 dec en nog niks geleverd of iets bekend van wanneer het geleverd wordt. 6 dec opnieuw besteld maar ook dat kwam niet aan, het zou bezorgd zijn. Weer heel de dag thuis gebleven, geen melding op gsm dat iemand aan deur geweest is en geen bericht op gsm. Weer contact gehad, het komt goed ik heb notitie gemaakt. 8 dec niks gehoord of gezien. Twee keer geen cadeau (pakjesavond en verjaardag). Reeds betaald, kan niks retourneren want heb niks ontvangen. Van kastje naar de muur en moet maar wachten zeggen ze. Hoe lang? Of ik het geen derde keer wilde bestellen?????mijn vertrouwen is weg

Dat ik zeer snel mijn parfums krijg. Een vergoeding voor alle dagen dat ik thuis zat te wachten en gebeld heb. 10 euro gehad voor de eerste fout, maar deze is nog steeds niet opgelost en tweede bestelling al helemaal niet want is bezorgd wat niet klopt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 december 2017 om 10:21 geantwoord

Goedemorgen,

Ik vind het vervelend om te lezen dat het pakket tot op heden nog niet bij je is afgeleverd, maar dit wel staat vermeld op de track and trace.
Vriendelijk wil ik je vragen om je klantgegeven en een korte omschrijving van de klacht te versturen naar: socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij met je kunnen meekijken.

webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Beste klant, Ik heb je zojuist per e-mail een antwoord toegestuurd. De situatie is bij ons bekend en we zijn voor je aan het werk om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Heeft op 14 december 2017 om 16:43 geantwoord

We zijn ermee bezig???????? Dit kan enkele weken duren voordat het opgelost word??????? Jullie werknemers zeggen allemaal iets anders en ik ben maar de dupe. Als ik iets koop en niet betaal piepen jullie anders. Maar als ik iets bestel (lees 2x) en ik krijg het niet kan ik naar mijn eigen centen fluiten en moet ik het maar afwachten. Het is wel een erg vreemde zaak dat het bij 2 dezelfde producten in een week fout gaat en jullie de schuld bij dhl leggen en vervolgens de klant ervoor op laten draaien en laten wachten.Vreemd dat het product nog steeds te koop staat, inmiddels voor een duurdere prijs, en dat dit niet nagestuurd werd. Nu hoef ik het niet meer want ik heb het elders gekocht, maar ik wil het geld van die andere terug. Oplossingsgericht bezig, nou naar mijn idee totaal niet!!!

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedenavond, Mijn excuses dat je zoveel verschillende informatie van ons hebt ontvangen. Wij gaan dit voor je uitzoeken, je zult hier morgen meer bericht over ontvangen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemiddag, Ik begrijp dat het zeer vervelend is als een pakket niet aankomt. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zoals eerder aangegeven is de eerste zending retour verwerkt en is het bedrag daarvan gisteren teruggestort op je bankrekening. Betreft de tweede levering; hiervoor loopt een onderzoek. Dit kan 14 dagen duren. We hebben aangeboden het artikel zolang dit loopt opnieuw voor je te bestellen met een toezonden cadeaubon ter compensatie. Deze bestelling is gelukkig goed aangekomen. Zodra het onderzoek afgeloten is zal ook het bedrag van het artikel teruggestort worden. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zouden we graag telefonisch contact met je willen opnemen. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Scheepjens78