Klacht: twee keer 4de in de rij bij de kassa…. en bij de kassa aangesproken worden in het engels… laat staan nog net niet in het pools etc

op 01 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb al twee keer in de rij gestaan als vierde bij de scan kassa….. Want er waren geen andere kassa’s beschikbaar… Normaal ga ik ook niet bij een scan kassa staan…. Want ik heb een persoonlijke hekel aan dit systeem van boodschappen doen…. Maar geen andere kassa’s beschikbaar…. Moet je wel… En niet dat het mij om een paar tientjes gratis boodschappen te doen is….. Maar hang er dan ook geen groot bord boven met de welbekende tekst….. Maar als je er net staat bij die kassa… Komt er vanuit allerlei hoeken kassapersoneel…… Is mij al eens verteld dat ze dat bij jumbo sterk in de gaten houden…. Bijdeze geloof ik dat nu ook….. Beetje kinderachtig…… Niet voor die paar tientjes hoor…… Principes dus….. Waar ik mij ook aan stoor…. Gebeurde mij deze week….. Ik sta bij de kassa… Wordt ik in het Engels aangesproken…. Laat staan nog net niet in het Pools… Hongaars of roemeens of wat dat ook…… Hallo jumbo…. Ik doe mijn boodschappen in Nederland…… Ik vindt deze twee punten echt belachelijk voor woorden voor zo’n groot supermarkt keten in Nederland.

Wat ik in het bovenstaande aangeef is een punt van weinig tevredenheid.... Laat staan om de terug keer te vinden richting deze supermarkt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jumboulvenhout