Klacht: Twee heuptasjes

op 16 september 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Op 12 juli twee heuptasjes besteld na mails gestuurd en als reactie gekregen heb nog geduld ze komen binnen een paar dagen binnen helaas wacht nu al 2 maanden maar helaas niets gekregen Ben het wachten beu en wil graag mijn geld terug bij voor baat dank

Groetjes Trees Rutten

Wanneer ik tevreden zou zijn als ze mijn geld maar terug sturen of binnen 1 week de bestelling leveren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 04 oktober 2018 om 12:10 geantwoord

Beste mevrouw Rutten,
Het spijt ons te vernemen dat uw bestelling nooit geleverd werd en dat het zo lang geduurd heeft voordat u terugbetaald kon worden.
Wij hebben het even nagekeken en blijkbaar werd uw bestelling zonder tracking code opgestuurd. Dat betekent dat wij uw pakketje niet konden traceren. Aangezien u nog steeds niet geleverd werd, werd uw aankoop ondertussen terugbetaald.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Treesrutten