Klacht: Twee heuptasjes

op 16 september 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 juli twee heuptasjes besteld na mails gestuurd en als reactie gekregen heb nog geduld ze komen binnen een paar dagen binnen helaas wacht nu al 2 maanden maar helaas niets gekregen Ben het wachten beu en wil graag mijn geld terug bij voor baat dank

Groetjes Trees Rutten

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden zou zijn als ze mijn geld maar terug sturen of binnen 1 week de bestelling leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 04 oktober 2018 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rutten,
Het spijt ons te vernemen dat uw bestelling nooit geleverd werd en dat het zo lang geduurd heeft voordat u terugbetaald kon worden.
Wij hebben het even nagekeken en blijkbaar werd uw bestelling zonder tracking code opgestuurd. Dat betekent dat wij uw pakketje niet konden traceren. Aangezien u nog steeds niet geleverd werd, werd uw aankoop ondertussen terugbetaald.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door Treesrutten