Klacht: Twee artikelen besteld, na klacht slechts 1 geleverd

op 06 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn zoon GB18 heeft op 4 mei voor moederdag besteld: 2x Dutch Decor Plaid Micra, hij heeft dat ook meteen betaald. De bestelling zou op 7 mei worden bezorgd. Omdat er niet werd bezorgd heeft hij meerdere malen contact gezocht met de klantenservice van Blokker. Op 16 mei heeft hij een klacht gezet op Klacht.nl omdat hij steeds een mail krijgt dat ze helaas nog niet aan de beantwoording van zijn email zijn toegekomen. Op 19 mei plaatst Blokker onder de eerdere klacht van 16 mei een bericht dat naar verwachting beide Dutch Decor Plaids Micra de volgende dag zullen worden bezorgd. Op 20 mei ontvangen wij slechts één Dutch Decor Plaids Micra. Dus op 20 mei reageert mijn zoon op het bericht van Blokker. Hij deelt mede dat er maar één is bezorgd. Hij stelt voor om de 2e alsnog te sturen of € 16,99 aan hem terug te storten. Het is nu al 2,5 week geleden en tot op heden noch actie noch reactie van de Blokker.

Ik ben pas tevreden als ik, zijn moeder, alsnog het tweede plaid mag ontvangen, danwel dat Blokker aan mijn zoon het reeds betaalde bedrag ad € 16,99 op zijn rekening terugstort

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 09 juni 2016 om 10:19 geantwoord

Geacht mevrouw,

Wij vinden het heel vervelend dat u maar 1 plaid heeft ontvangen. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en wij gaan u een plaid naleveren. Ter compensatie bieden wij u een cadeaukaart aan die vrij te besteden is in de winkel en online.

Sacha
Blokker Webcare

Heeft op 10 juni 2016 om 12:15 geantwoord

De plaid is zojuist bezorgd. Echter ontbreekt de telefonisch toegezegde cadeaukaart, heel erg jammer! Ik zal voorlopig geen aankopen meer doen bij Blokker.

Alle klachten die gemeld zijn door VB64