Klacht: TV ZENDERS WERKEN ALLEMAAL NIET SINDS SEPTEMBER 2016

op 26 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

BESTE,

SINDS SEPTEMBER 2016 WERKEN AL MIJN ZENDERS NIET , IK BEN TOEN GEBELD DOOR EEN VAN UW COLLEGA’S EN ER IS TOEN EEN AFSPRAAK GEMAAKT OM HET OP TE LOSSEN, ECHTER OP DE AFGESPROKEN DAG IS ER NIEMAND KOMEN OPDAGEN , EEN DAG LATER KOMT ER IEMAND AAN DE DEUR , IK HEB TOEN GEZEGD DAT IK NIEMAND VERWACHTTE EN DE AFSPRAAK EEN DAG EERDER WAS .
HIERNA NIKS MEER GEHOORD , PAAR MAANDEN GELEDEN WEER EENS GEBELD MAAR TELKENS ALS IK BELDE KREEG IK OPEENS TE HOREN DAT IK MOEST BETALEN ALS ER EEN MONTEUR LANGS KOMT.
WAAROM ZOU IK MOETEN BETALEN , ALS EEN DIENST VAN JULLIE HET NIET DOET EN IK DAAR MAANDELIJKS EEN ABONNEMENTSKOST VOOR BETAAL.

GRAAG WIL IK MIJN ABONNEMENTSGELDEN VANAF 19-09-2016 TERUG GESTORT KRIJGEN , VANAF DEZE DAG HEB IK GEEN GEBRUIK KUNNEN MAKEN VAN JULLIE DIENST MAAR DAAR WEL VOOR BETAALD.
DAARNAAST WIL IK DAT JULLIE HET PROBLEEM MET SPOED OPLOSSEN ANDERS ZAL IK HET ABONNEMENT PER DIRECT OPZEGGEN EN WIL IK ALSNOG DE ABONNEMENTSGELDEN VANAF 19 SEPTEMBER 2016 TERUG ONTVANGEN.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BRAHIM3072HK