Klacht: Tv verbinding in ons huis en vakantiehuis is af en toe weg, ondanks aanschaf en installatie van alle HD BOXEN E.D.

op 02 oktober 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

01-10-2017 gebeld met Ziggo, wachttijd 12 minuten, geen verbinding dus geen Duitse kanalen voor mijn Duitse gasten.
02-10-2017: monteur zou komen tussen 08:00 en 13:00 uur, monteur komt pas 11:30 uur.
Tussen twee haakjes hadden wij rond half september alle nieuwe HD BOXEN, AFSTANDSBEDIENING VAN TV’s weggedaan en de nieuwe in gebruik.
Monteur komt en sluit alles weer aan.
‘S middags om 17:30 uur hebben wij thuis de tv aangedaan: “Sneeuw”! Geen verbinding, wederom bellen naar Ziggo, wachttijd 10 minuten.
Na uitleg deed ie het.
‘S avonds staat de zoon van de Duitse gasten voor de deur : “Fernsehen funktioniert nicht”! Wederom naar Ziggo gebeld, kaart zou geactiveerd moeten zijn, was ie echter niet. Het duurt nu nog tot morgenavond eer mijn gasten tv kunnen kijken. U ziet, hier zit nog schuttingtaal of anderszins tussen, hetgeen na de zoveelste mislukking door en van Ziggo een prestatie is.
Telefonische wachttijden, wachttijden op de monteur, tv ’s die niet goed werken of aangesloten zijn, het is diepbedroevend dat wij aan jullie overgeleverd zijn.
Ook telefonisch is men het ook weer niet eens met de bij ons afgeleverde producten. Verder is het op zijn minst lachwekkend dat een en ander voor trainingsdieleinden wordt opgenomen. Efficiëntie is nml nul komma nul.

Als alle apparatuur het een jaar lang zou doen en dat het voor en door ons eenvoudig zou zijn het te bedienen.
Naast ontevreden gasten, die geen Duits voetbal kunnen kijken o.i.d., komen die wellicht niet meer terug.
Verder voeg ik geen foto of video toe, want al met al kost dit alles ZEER VEEL TIJD.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke van Rijswijk