Klacht: TV programmas kunnen niet opgenomen worden

op 17 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij T mobile televisie is aangegeven dat het opnemen van programma’s kan. Ik ben overgestapt sinds feb naar T mobile thuis. Na een lang traject contact te hebben geprobeerd te krijgen met T-mobile thuis (p.s. hun nummer is 06-24001200) geeft T mobile aan geen mogelijkheid tot opnemen kunnen bieden, aangezien ze gestopt zijn om de tv box met harddisk recorder te leveren. Ze gaven aan met een icloud systeem bezig te zijn, maar kunnen niet aangeven wanneer dit leverbaar is, gaat werken. Ze zijn gestopt met apparatuur zonder een werkend alternatief.

Gewenste Oplossing:

Wanneer T mobile de mogelijkheid heeft om programma's te laten opnemen via apparatuur of werkende icloud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dre1968