Klacht: Tv meubel scheve lades

op 15 oktober 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een tv meubel gekocht bij jysk. Alleen de lades zitten scheef. Vandaag contact gehad met
de winkel. Krijg als reactie dat ik dr tv meubel kan terugbrengen maar die is al in elkaar gezet en ik kan ‘m niet vervoeren heb geen grote auto. Ze kunnen het ophalen maar dan komen er bezorgkosten bij. Daar zijn we het niet mee eens.

Gewenste Oplossing:

Dat Jysk zelf de tv meubel ophaalt (kosteloos) en dr andere nieuwe levert

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, Wat vervelend dat de lades van uw tv-meubel scheef zitten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Kunt u aangeven wij welk filiaal u het tv-meubel heeft gekocht en welk meubel het precies betreft? Dan nemen wij contact op met de manager van de winkel om te kijken wat er mogelijk is. Groetjes Tari

Reactie van de melder van de klacht Vrijdag39

1 maand geleden - De tv meubel is in Amsterdam noord gekocht. Het gaat om de tv meubel AAkirkeby 2 la glans wit.

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik heb uw bericht doorgestuurd naar ons filiaal in Amsterdam. Heb de manager in de winkel gevraagd zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen hierover. Groeten, Esra

Alle klachten die gemeld zijn door Vrijdag39