Klacht: Tv meubel en wandkast

op 17 mei 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Ik heb bij sanders meubelstad een wandkast en een tv meubel besteld (wit hoogglans). Vervolgens na twee weken thuis bezorgd gekregen. Zwaar teleurgestel in wat ik heb gekregen. De meubels waren niet compleet en beschadigd, daarnaast gingen de deuren niet open. Ik heb de vermoede dat ik showmodel meubels heb gekregen. Ik heb gebeld om de klacht door te geven maar ben heel bijdehand aangesproken dat wij nog een hele procedure aan moeten en wachten tot de klacht in behandeling wordt genomen. Inmiddels 4 weken verder en nog steeds niks gehoord. Vood ons is het duidelijk, geen sanders meubelstad meer!

Wanneer mijn meubels worden vervangen door nieuwe meubels.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 24 mei 2016 om 18:50 geantwoord

Beste mevrouw Kaya,

Vervelend te vernemen dat u teleurgesteld bent in Sanders Meubelstad.
Wij hebben uw gegevens en order ingekeken en het volgende geconstateerd.
Fijn dat we kunnen inzien dat er reeds contact met u is geweest en er een afspraak staat ingepland op 30-5 om alles te komen oplossen.

Sophie van Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Beyhan