Klacht: tv meubel

buksie op 09 november 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nadat ik een tv meubel bij groupon besteld had en betaald ,is er na 14 dagen nog geen levering plaats gevonden na tientallen malen contact gehad hebbende zij vermelde dat ik nogmaals 8 dagen moest wachten op de levering . na geinformeerd te hebben bij de vervoerder dpd en ook een tracking nr had was het product bij hun wel aangemeld maar nooit aangeleverd. via chat,telefoon en email komen er alleen maar standaard antwoorden gegeven worden. er komt geen antwoord over wat er aan de hand is met het meubel. je word van het kastje naar de muur gestuurd

Gewenste Oplossing:

het meubel gewoon volgens de regels leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door