Klacht: tv kleuren lopen door elkaar

op 26 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

geachte lezer

op zaterdag 26 gebeld met ziggo,de kleuren van de tv lopen door elkaar dit hebben wij al eerder meld. toen kregen wij een nieuwe kabel. probleem blijft. weer gebeld met ziggo probleem verteld, de jongeman aan de telefoon wilde weer kabel sturen, we hebben de jongeman verteld dat we nu al drie kabels hadden van ziggo.

hierop verbrak de jongeman de verbinding.
we zijn er nu klaar mee, we hebben nu al zo vaak problemen met ziggo gehad dat het ons klanten heeft gekost en een slordige 2000 euro aan gemiste opdrachten.
we kregen een vergoeding van ziggo van 50 euro, en het zou opgelost worden maar nog steeds is er elke keer wel een probleem.

ik hoop dat dit nu gauw naar behoren wordt opgelost, en dat de medewerkers eens leren om mensen tevreden te stellen en als ze er niet uit komen niet de verbinding verbreken dit maakt het dat klanten van ziggo erg boos worden eerst 20 minuten aan de telefoon en dan de verbinding verbreken en dan bel je terug moet je weer half uur wachten.

hoop snel iets naar tevreden te horen van u

met vr gr boes agrariche dienstverlening boes

als het naar tevreden wordt opgelost

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door agrariche dienstverlening boes