Klacht: tv kapot binnen garantietermijn, Philips laat niet van zich horen

op 16 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Philips TV ging (anderhalve maand geleden) kapot binnen garantietermijn van drie jaar. (standaard is 2 jaar garantie, indertijd heb ik 1 jaar extra garantie er bij gekocht). CE Repair (door Philips aangestelde partij voor reparaties) heeft vastgesteld dat de tv niet meer kan worden gerepareerd: “U krijgt een nieuwe tv”. Dit dient via Philips te worden goedgekeurd. En toen werd het stil. “Uw aanvraag is in behandeling” en “momenteel is er een reorganisatie bij Philips, daarom kan het langer duren”. Terwijl de oplossing simpel is: conform de garantievoorwaarden heb ik recht op een nieuwe tv van soortgelijke kwaliteit cq de vervanger die inmiddels op de markt is.

Gewenste Oplossing:

Philips dient z.s.m. te zorgen voor een nieuwe tv, zoals beloofd en toegezegd in de verstrekte garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van der Hoek