Klacht: TV fabricage/ ontwerp- fout?!?

op 28 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit toestel is gekocht bij Micro-Electro te Bergen op Zoom
op 24-03- 2011
eerste uitval/reparatie op 01-05- 2012
tweede uitval/reparatie op 23-12- 2013.

Het kan toch niet zo zijn, dat zo’n duur toestel
op zo’n korte termijn het twee maal af laat weten.
Kunt U een en/of ander compenseren?

Natuurlijk kan ik de bewijsstukken naar U doormailen.

U bij voorbaat dankend voor een ‘regeling’!

met vriendelijke groet………J. Janssen
Haydnstraat 14
4661BD HALSTEREN
Tel: 0164.684194

Gewenste Oplossing:

beiden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 31 januari 2014 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Dank voor uw bericht. Graag bieden we onze excuses aan voor het ongemak die u ervaren heeft. Omdat het toestel buiten garantie was heeft Philips al coulance toegepast bij de reparatie. Hierdoor moest u dus niet het volledige bedrag betalen. Dit wordt beschouwd als compensatie. Bij deze heeft u dus korting gekregen.

Met vriendelijke groet,

Philips Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door janss535