Klacht: Tv defect na 6 maanden

op 10 februari 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

28-08-2019 een nieuwe televisie besteld bij bol.com. de tv kostte €600 en ik als alleenstaande moeder heb daar erg lang geld voor opzij moeten zetten. Nu na 6 maanden begint de televisie geluidsmankementen te vertonen. Doet t verder prima en plotsklaps valt het geluid weg.totale stilte! Dit gebeurt meerdere keren per dag en wordt steeds vaker.behoorlijk frustrerend en zeker voor een dure televisie van een half jaartje oud!

Contact met bol.com en doorverwezen naar servilux voor reparatie aan huis.geen reactie op emails en telefoon.weer terug naar bol.com en verzoek mij weer een herstel mail te sturen naar servilux.weer doodse stilte aan hen kant.van kastje naar muur ! Schandalig! Servilux hoort binnen 3 werkdagen gehoor te geven en een afspraak in te plannen.

Ik wil niet eens meer een reparatie.een televisie van een half jaar oud hoort gewoon te werken .so vroeg al een reparatie en dan is het wachten tot het weer gebeurt zeker ! Dit type en model wil ik dus niet meer. Graag het aankoopbedrag of een tegoedbon van bol.com voor de media afdeling voor de aanschaf van een ander merk en model televisie .

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Beste Karimafa,Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet, Sheriva van Bol.com

Reactie van de melder van de klacht karimafa

7 maanden geleden - Bestelnummer is 2511733400 .Besteld op 28-08-2019 om 21:12 besteld .

Bericht van

7 maanden geleden - Beste Karimafa,Dank voor je reactie. De partner Tv-online, neemt zo snel mogelijk contact met je op. Wij houden de communicatie voor je in de gaten.Met vriendelijke groet, Sheriva van Bol.com

Reactie van de melder van de klacht karimafa

7 maanden geleden - Via mail contact opgenomen met mij en kreeg de vraag een foto van de sticker die op achterkant staat op te sturen.dit heb ik WEER gedaan.weer gezien ik deze foto al meer dan een week geleden heb opgestuurd !! Dus de riedel word wederom opnieuw afgespeeld..Ik wens vandaag nog een oplossing te krijgen voor mijn probleem.gebeurt dit niet , stel ik bol.com aansprakelijk en niet tvonline. De televisie is bij bol.com besteld. Een product als deze hoort het niet te begeven na 6 maanden gebruik! En zeker niet voor de door mij betaalde prijs.

7 maanden geleden - .

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 maart 2020 om 18:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door karimafa