Klacht: TV + bijbehorende geluiden

op 22 november 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Het betreft de vestiging in Capelle a/d IJssel. Ik heb reeds div. malen aan de werknemers gevraagd of het geluid v.d. televisies niet synchroon kunnen lopen met de des betreffende TV zenders welke aan staan.
Er wordt dan gezegd dat ze het zullen doen, maar als je 10 loopbanden bijv. neemt zijn er 4 tot 5 stuks waar helemaal geen geluid bij is en de meeste overige loopbanden staan niet aangesloten bij de TV zenders.
Als je 1 uur op een loopband staat is het prettig om TV te kijken met Geluid erbij.

De verbouwing is perfekt en de nieuwe toestellen ook, alleen de TV + geluid hierbij is een probleem.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 22 november 2016 om 10:20 geantwoord

Beste Javl, wij hebben omtrent het probleem contact opgenomen met de betreffende clubmanager. Deze geeft te kennen dat het probleem inmiddels is opgelost. Aangegeven wordt dat 80% van alle tv’s nu volgen is op de Precor loopbanden. De overige 20% is helaas niet op te lossen daar de loopbanken van fabrikant Technogym spijtig genoeg geen tv’s/geluid hebben. Mocht u onverhoopt toch nog anders ervaren, schroom dan niet om op de club de aanwezige manager hier even over aan te spreken. Met vriendelijke groet, Bas - Fit For Free Webcare.

Heeft op 01 december 2016 om 18:16 geantwoord

Er is helemaal niets veranderd, de oude loopbanden waar TV is te zien , hebben nog steeds geen gelijke geluiden en beelden. Er zijn 2 secties met loopbanden en TV, van elke sectie is er 1 loopband waarbij het geluid overeen komt. De overige geven gekraak of geluid van een zender welke niet is te zien. En er zijn een aantal banden waarvan de geluidsoptie gewoon kapot zijn.
En als je het meld bij het personeel zeggen ze dat ze er wat aan doen, maar ik krijg meer het idee dat het niet te verhelpen is?????

Alle klachten die gemeld zijn door javl