Klacht: Tussenlanding

op 15 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Goedemiddag
Wij waren in Tenerife en vlogen terug naar Rotterdam, ik checkte de site van Rotterdam AirPort en daar stond herkomst Cran Canaria en een uur later dus .normaal vliegen we , vierenhalf uur en nu , vijfenhalf. Vreemd was dat niet van te voren aangegeven, ik heb last van oorsuizingen (tinitus) dus toch al moeite met landen.. Ik apte de avond voor vertrek de reisleider op Tenerife, Roel, die mijn verbaasd terug apte hoe ik daar bij kwam want daar was absoluut geen sprake van..ik legde het uit zoals hierboven beschreven, en hij bevestigde dat daar echt geen sprake van was en ik me er niet druk om moest maken…oke dan , dachten wij..de dag van vertrek weer een reisleider van Neckerman in de bus, zei ook dat ze nergens van wist. Maar ja hoor bij het inchecken zagen we het al, het was wel degelijk met een tussenlanding in Cran Canaria, de reisleiding was in geen Velden of wegen meer te herkennen…mijns inzien moesten ze dit hebben geweten, in het vliegtuig wist iedereen die met D reizen en andere reisbureaus hadden geboekt dat ze een tussenlanding hadden…Het staat ook vaak bij de boeking van te voren aangegeven , maar dat boeken wij niet omdat we rechtstreeks willen vliegen. Wij voelen ons misleid en niet behandelt zoals dat hoort bij een klant die een reis boekt, dus enige compensatie zou wat ons betreft op ze plaats zijn…Peter Van Der Mast..reserveringsnummer.85563989..vlucht HV 6214..14-09-2016…Tenerife Rotterdam..heb de het apverkeer van reisleiding eventueel als bewijs..

Vriendelijke groet
Peter Van Der Mast

Compensatie, door middel van een bedrag, omdat we dit nietvwilden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 28 september 2016 om 12:41 geantwoord

Geachte heer van der Mast,

Wij ontvingen uw melding op www.klacht.nl over de tussenlanding tijdens uw terugvlucht.

Wij begrijpen dat u hier zeer teleurgesteld over bent en hiervoor bieden wij u onze excuses aan.

In onze publicaties wijzen wij onze klanten erop dat het altijd mogelijk is dat er op de heen- en/of terugvlucht een tussenlanding wordt gemaakt. Uw verzoek voor een financiele compensatie wijzen wij dan ook af tot onze spijt.

Wij vinden het jammer de reisleiding ter plaatse u niet de juiste informatie heeft doorgegeven en wij zullen dit uiteraard bespreken met onze collega's ter plaatse.

Als gebaar sturen wij een mooie bos bloemen naar uw huisadres.

Wij hopen dat u dit kunt waarderen en wij u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Team Customer Service Neckermann

Heeft op 28 september 2016 om 13:42 geantwoord

Het staat normaal in de reisgidsen met tussenlanding, net zoals bij Corendon of Sunweb..bij jullie niet, dus en jullie passen ook de prijs er niet op aan, reisleiding doet net of ze niets weten.. al me al. Geen Neckerman meer voor ons..slecht, slecht..

Alle klachten die gemeld zijn door Peterendiane