Klacht: Turkish airlines

op 04 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ticket willen kopen bij Turkish ailrlines, is niet gelukt, maar het bedrag van is wel van mijn rekening afgeschreven. Gebeld naar Turkish airlines, het bedrag zou overgemaakt worden, maar is nog niet gebeurd. Graag reactie.
Naam: Nazmiye Angay

Geld terug graag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:32 geantwoord

05-Okt-2017, Mustafa Angay, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 05 oktober 2017 om 13:22 geantwoord

Is geen oplosding

Reactie van de melder van de klacht MAngay

1 maand geleden - Global Collect BV Af € 282,73 Hier een bewijs van afschrijving: Tegenrekening/IBAN NL79 INGB 0651 8927 24 Omschrijving 678104483639 0050002940433867 F25CH0 Turkish Airlines Via iDEAL

Alle klachten die gemeld zijn door MAngay