Klacht: Tupplur rolgordijn

op 06 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb het Tupplur verduisterend rolgordijn ingekort en opgehangen.
Het werkt niet. Heb het meerdere keren opgerold, tegendraads en via Google gezocht wat er verkeerd gaat. Moet iedere ochtend met behulp van een trap het gordijn oprollen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil hem graag retourneren.
Vind 34,95 te veel om zomaar te laten liggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Yolanda,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je TUPPLUR rolgordijn niet juist functioneert :( We hopen dat je hier inmiddels een oplossing voor hebt gevonden. Mocht dit nog niet het geval zijn dan raden we je aan met het rolgordijn en, als je deze nog hebt, je aankoopbewijs terug te gaan naar de IKEA vestiging. Onze collega's van de klantenservice kijken graag wat ze voor je kunnen betekenen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

We wensen je een zonnige dag toe!

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door yolanda.nagelkerke@gmail.com