Klacht: Tuppler Rolgordijn mechanisme werkt niet

op 22 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Het op maat maken van het Tupplur rolgordijn is best veel werk, als hij eindelijk hangt is het heel vervelend om te merken dat je hem niet goed naar beneden kunt trekken en dat hij niet goed oprolt. Het is jammer dat zo\’n product al kapot is, nog voordat je het gebruikt. Toen ik op internet keek of er nog meer mensen waren met dezelfde klachten, bleek het probleem sinds juni j.l. erg vaak voor te komen. Al die producten die niet werken en moeten worden weggegooid! Dat vind ik niet echt duurzaam, heel gek voor een bedrijf dat zegt \’100 % voor een duurzame toekomst te gaan\’!

De tupplur rolgordijn moet worden verbeterd, of hij moet uit het assortiment worden gehaald.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 22 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Hej Japke, we begrijpen dat het vervelend is dat je TUPPLUR rolgordijn niet werkt. Wat je nog kan proberen is om het rolgordijn tegendraads op te rollen totdat je het hoort kraken en knarsen, nog even doordraaien, zo activeer je het mechanisme weer. Wanneer dit niet werkt, raden we je aan, als je binnen de garantie zit, om met de TUPPLUR rolgordijnen en je aankoopbewijs terug te gaan naar de klantenservice van de IKEA vestiging. Onze collega's kijken dan graag wat ze voor je kunnen doen.
We hebben je feedback intern doorgegeven, daar kunnen we alleen maar van leren.
Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door J.J. Brouwer