Klacht: tuinstoel van Hartman 2 jaar oud

op 10 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Iemand met een normaal postuur zakt door de stoel. Het kunststof knapt gewoon af.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe stoel

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u gebeld. Helaas kreeg ik u niet te spreken. Ik hoop van harte dat degene die door de stoel heen is gegaan zich hierbij niet bezeerd heeft.
Ik wil u graag helpen. Hier heb ik de volgende gegevens voor nodig.
- kopie van het aankoopbewijs.
- foto's van de stoel.
- telefoonnummer waar ik u op kan bereiken.

Wanneer u het aankoopbewijs niet meer heeft voldoet een kopie van uw bankafschrift ook ( wanneer u de stoel heeft aangekocht door middel van een pin-betaling). Als u de stoel heeft aangekocht door middel van een contante betaling dan heb ik de mogelijkheid om de kassabon voor u op te zoeken. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- datum van aankoop.
- winkel van aankoop.
- tijdstip van aankoop, zo precies mogelijk.
- omschrijving van aangekochte artikel(en). Denk hierbij aan de kleur, type, prijs en dergelijke.

U kunt de gegevens mailen naar info@blokker.nl. Graag ter attentie van Saskia/ contactnummer 1144797.

Ik zie de gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Belindapeters@live.nl